JOUW FILM. ONS WERK.

AFSPREKEN OF VRAGEN?

Wij helpen je graag.

Vrijblijvend een afspraak inplannen om kennis te maken? We komen graag bij je langs of maken online kennis met elkaar.

Of toch liever een bericht sturen om direct je vraag te beantwoorden?

We zien je afspraak of bericht graag tegemoet.

CRAIG LOWRIE - SALES & ACCOUNTS

BART CLERCX - CREATIVE & FILM

MAAK EEN AFSPRAAK.

NEEM CONTACT OP.

WAT GAAN WE SAMEN PRODUCEREN?

SHORT DOC.

Documentaires kunnen geproduceerd worden voor langere uitingen, maar zijn steeds vaker terug te brengen naar een paar minuten. Door onderdelen van het verhaal van een merk los uit te lichten komen we met deze vorm van film tot de echte, geloofwaardige voordelen en usp’s van merken.

Samen gaan we op zoek naar dit verhaal, soms in korte tijd opgenomen, andere keren over een langduriger traject. De keuze is afhankelijk van het verhaal.

PRODUCT.

Ieder product verdient zijn eigen film, maar hoe? Een productfilm kan voor allerlei producten en branches ingezet worden, toegepast op de wensen, uitstraling en waarden van een merk.

Daarnaast is er natuurlijk de mogelijkheid om professioneel beeldmateriaal op te laten nemen en de focus te leggen op korte, maar rustige shots, die los geplaatst kunnen worden of kunnen dienen voor advertenties. Voeg er tekst aan toe en de volgende advertentie staat al klaar.

MOODFILM.

Het tot leven brengen van een gevoel. Bij een merk, een product, een dienst. Alles wat een verhaal heeft kan omgezet worden in emotie. En dat gevoel probeer je te vangen in een Moodfilm.

Een "Moodfilm" is primair ontworpen om een bepaalde sfeer, stemming of emotionele toestand over te brengen, eerder dan een specifiek verhaal te vertellen. Een moodfilm richt zich voornamelijk op het opwekken van emoties en het creëren van een bepaalde atmosfeer.

Met deze vorm kun je dus de kracht van emotie gebruiken en voel je een beeld meer dan met 1000 woorden. Of het nu gaat om het vastleggen van de essentie van je merk, het overbrengen van een emotionele boodschap, of het versterken van de ambiance van een ruimte, stemmingen moeten blijven hangen.

SPORT.

Film en sport zorgen altijd voor een verhaal. Of het nu een succesverhaal is of een verhaal met een dramatische wending. Het verhaal ontwikkeld zich snel en emoties gaan alle kanten op. Een mix van filmische shots en innovatieve montage, zorgt ervoor dat we de essentie van een sportmerk uitbeelden. Bereik doelgroepen op een wat dieper niveau, waar de opwinding van sport naadloos versmelt met de merkidentiteit.

Deze video’s moeten niet alleen de kijkers boeien, maar hen ook betrekken, inspireren en aansporen om een merk te omarmen. Verhalen zijn daarin de sleutel.

AUTOMOTIVE.

Binnen de automotive branche en specifiek de wereld van (exclusieve) automerken, rally's en andere automotive uitingen hebben we de laatste jaren ervaring opgedaan. Deze ervaring is op meerdere manieren toe te passen, van merkcampagne tot evenementen en van lanceringen tot creatieve verhalen door of met autoliefhebbers behoren tot de mogelijkheden.

Het starten van een auto, de rit, het geluid van een specifieke auto, het wekt een gevoel op bij de doelgroep dat ze ditzelfde willen meemaken. Het duurt daarom niet lang om te komen tot een boeiend verhaal. Het doel is dan ook het oproepen van het gevoel van exclusiviteit, betrokkenheid.

Korte sfeerimpressies gevuld met details voor krachtige online uitingen of uitgebreidere verhalen over het merk, de beleving en de historie van een automerk. Er zijn veel toepassingen te bedenken, voor iedere autoliefhebber met of zonder voorliefde voor een specifiek merk.

FASHION.

Of het nu een eenvoudig content voor een startend kleding merk is of haute couture storytelling, het unieke aan fashion video’s is dat ze altijd verschillen in stijl, vorm en gevoel. Fashion video’s worden gemaakt voor korte content, lange content, een compleet verhaal of een onderdeel van het verhaal. Het is meer dan een vitrine van kleding.

Naast het in beeld brengen van alleen mode, laten we ook de passie, creativiteit en individuele expressie van de maker naar voren komen. Elke video is daarom ook een samenwerking, waarbij iedere collectie weer anders is en ieder seizoen zijn eigen uitdagingen heeft.

FOOD.

We begrijpen dat er achter een eetgelegenheid of in de foodbranche in het algemeen meer schuilgaat dan alleen voedsel; er ligt een verhaal verborgen. Wat drijft een restaurant? Waarom worden keuzes gemaakt qua stijl, smaak en uitstraling?

We trachten de smaak van jouw merk te laten zien. Van korte momentopnames tot uitgebreide verhalen, deze films zijn uitermate geschikt om een verhaal tot leven te brengen en gasten en/of klanten uit te nodigen om meer van het verhaal achter de food branche te ervaren.

ARBEIDSMARKT & HR.

Steeds grotere diversiteit van medewerkers, het vinden van de juiste baan en de klik die moet worden gevonden tussen werkgever en medewerker. Allemaal zaken waar rekening mee moet worden gehouden bij het ontwikkelen en uitrollen van een HR-Campagne. We willen meer zien van het bedrijf, de toekomstige collega’s en de waarden waar een potentiële werkplek allemaal voor staat.

Niet te vergeten, naast de promotie rondom vacatures, is de onboarding van deze kandidaten wanneer ze daadwerkelijk worden uitgekozen. Dit dient uiteraard in lijn te zijn met de cultuur van het bedrijf en goed samen te ontwikkelen met de video’s voor het invullen van de vacatures.

CASEFILMS.

Wie kan er nou beter uitleggen hoe een merk wordt ervaren dan de gebruikers van het merk? De mensen waar een product of dienst voor ontwikkeld is en er veelvuldig mee worden geconfronteerd of gebruikt door wordt gemaakt.

Quotes, interviews, maar misschien nog liever echte, authentieke verhalen laten de voordelen en positieve neveneffecten van een product of dienst ontzettend goed tot zijn recht komen. Terugkijken op een samenwerking, vooruitkijken op de toekomst, of misschien het gevoel proberen te vertalen naar beeld, waar de kijker vertrouwen kan opwekken in het merk.

TOERISME.

Met gebruik van video kan de wereld van toerisme duidelijker en makkelijker worden uitgelegd. Het voelen van een gevoel bij een bestemming, activiteit of cultuur is veruit het makkelijkst uit te leggen door beeldmateriaal.

Het vastleggen van 'het avontuur’, onbekende culturen of simpelweg laten zien wat een reisbestemming of accommodatie te bieden heeft. Een combinatie van een schilderachtig landschap, het laten zien van de lokale sfeer en het opwekken van een gevoel bij de sfeer en beleving die het onderwerp uitstraalt.

Korte krachtige sfeerimpressies of meer uitgebreide verhalen, we vangen altijd de unieke elementen van een reisbestemming. Of het nu draait om adembenemende momenten, uitzichten of faciliteiten of de intrigerende geschiedenis van een locatie.

FICTIEVE FILMS.

Merkbeleving kan versterkt worden met op maat gemaakte fictieve films. Breng de visie van een merk of bedrijf tot leven met meeslepende verhalen, of het nu draait om feestdagen, seizoensgebonden activiteiten of andere bedrijfselementen. Fictieve films bieden een unieke kans om een emotionele connectie te creëren en het merkgevoel te versterken.

Denk hierbij aan seizoensgebonden uitingen rondom de kerstdagen, vakanties en andere aanleidingen om een verhaal om te zetten naar een fictief verhaal of uiting die de waarden van je merk of connectie met je doelgroep vergroot.

AFTERMOVIES.

Of het nu gaat om een evenement, een bedrijfsbijeenkomst, of een onvergetelijke festiviteit, video's vangen de essentie op een manier die niet echt uit te leggen is.

Korte sfeerimpressies voor online advertisement of langere, uitgebreide recaps voor een terugblik, de aftermovie laat het zien.

Voor elke gelegenheid zijn oplossingen te bedenken. De aftermovies brengen niet alleen de gebeurtenissen in beeld, maar laten de beleving zien, zodat kijkers de sfeer en energie van het moment kunnen herbeleven.

NEEM CONTACT OP.

Een vraag over onze diensten? Of wil je gewoon met ons in contact komen over andere vragen of het plannen van een opname?

Vul hieronder het formulier in en we nemen snel contact met je op.